Társaságunk elkötelezett a folyamatos fejlődés és fejlesztés mellett, ezért olyan biztos műszaki és technikai háttérrel rendelkezik, melynek segítségével a megrendelői igényeknek megfelelően biztosítani tudja a vasúti kocsik korszerűsítési feladatait is.
Eas-x sorozatú magas oldalfalú, nyitott vasúti teherkocsi
Az Eas sorozatú teherkocsikat nagyjavítás mellett a nemzetközi elvárásoknak megfelelő, Eas-x sorozatú teherkocsivá alakítjuk át, amely az alábbiakat foglalja magában:
- Y25 Cs típusú forgóvázak átalakítása Y25 R típusúvá, R7T monoblokk tárcsás kerékpárokkal,
- alváz megerősítése, fékszerkezet korszerűsítése, szekrényváz teljes cseréje, lengéscsillapító rendszer teljes felújítása, forgóvázkeret erősítése,
- alsó forgótányérok, fix oldalsó csúszótámok cseréje műanyagbetétes kivitelben, ill. rugózott konstrukcióban.
Fals sorozatú 666 típusú szénszállító vasúti teherkocsi
A Fals 656 sorozatú kocsi felújításával egyidejűleg a korszerűsítése is megtörtént. A kocsi alá Y25 típusú forgóváz került R7T monoblokk tárcsás kerékpárokkal. Így alkalmassá vált a nemzetközi forgalomban történő közlekedésre, sebessége: 100 km/h rakottan, 120 km/h üresen. Az ajtók szigetelése is megoldásra került.
Sgs sorozatú konténer- és csereszekrény-szállító vasúti teherkocsi
Az Rgs sorozatú teherkocsi Sgs sorozatúvá történő átalakításával a kombinált fuvarozás igényeit kielégítő kocsitípust nyertünk. A kocsi rakodási szintje 1210 mm-re csökkent és az UIC 571-4 ajánlásai szerint beépített konténerkörmök segítségével egyaránt alkalmassá vált a különböző méretű konténerek és csereszekrények szállítására.
Hbis-tt
Kéttengelyes, eltolható oldalfalú teherkocsi. A felépítmény meghaladja a G2 űrszelvényt - így speciális méretű rakomány is szállítható benne -, de csak EVU engedélyes pályán közlekedhet.
Eaos 5341 8_Voest
E-sorozatú, normál építésű, magas oldalfalú, nyitott kocsi került kialakításra, amely új szekrényt és acélpadlót kapott S700 MC nagyszilárdságú acélból. Így a szerelvény öntömegét sikerült kb. 2 tonnával csökkenteni. A kocsi az átépítés során IB 116* LL-tuskóval lett ellátva a zajcsökkentés érdekében.
Gbs-Elos
Gbs sorozatú fedett kocsiból került átalakításra. A szekrény helyett egy 1000 mm-es magas kocsiszekrény lett ráépítve két tisztítóajtóval. Fapadló helyett acélpadló került beépítésre.
Gbs-Ks
Gbs sorozatú fedett kocsiból került átalakításra. A szekrény el lett távolítva és 12 db lehajtható oldalfal és 2 db lehajtható homlokfal került beépítésre. Fapadló és acélpadló is kialakítható a kocsin.
Rns
A termék az Rns-z 3504 sorozatú kocsiból készült a kocsi alvázának rövidítésével. 16 db oldalrakonca került kialakításra és 4 db lekötőszem került beépítésre. A kocsi az átépítés során IB 116* LL-tuskóval lett ellátva a zajcsökkentés érdekében.
Hosszúsínszállító
A hosszúsínszállító kocsit 7 db Rs 3908 sorozatú kocsiból alakítottuk ki. A kocsik összenyithatóak a homlokfalak lehajtásával, így teljes hosszában átjárható a szerelvény. A kocsik a sínek szállításához szükséges különböző rögzítő elemekkel vannak ellátva, amik lehetővé teszik a biztonságos szállítást.